KWALITEITSGARANTIE
Verzending en bezorgen
Bij bestellingen met een bedrag van €50.00 of meer, hoeft u geen verzendkosten te betalen voor een standaard verzending. Zowel in België als Nederland is dit gratis.
Bij bestellingen met een bedrag dat lager dan €50.00 is, betaalt u :
- €6.05 verzendkosten voor zowel België als voor Nederland
- €10.29 verzendkosten voor Nederland
Standaard verzendingen worden in ruim 98% door Transforce (In Nederland door PostNL) de eerstvolgende werkdag bezorgd.
Zo snel als we kunnen natuurlijk! Producten die we op voorraad hebben, versturen we daarom nog dezelfde werkdag*.
Maar ons magazijn is niet oneindig groot, dus voor een aantal producten geldt een langere levertijd.
Dit staat duidelijk aangegeven bij de producten. Het product met de langste levertijd bepaalt het moment waarop we uw bestelling versturen.
98% van de bestellingen worden de eerstvolgende werkdag bij uw thuis geleverd, de overige 2% komt zo goed als altijd de dag daarna aan, maar in elke geval binnen 5 werkdagen.
* Producten die voor 12u besteld worden, verzenden we nog diezelfde dag.
Leveringstermijnen:
Maandag:
1e pakketbezorging: Dinsdag
2e pakketbezorging: Woensdag
Dinsdag:
1e pakketbezorging: Woensdag
2e pakketbezorging: Donderdag
Woensdag:
1e pakketbezorging: Donderdag
2e pakketbezorging: Vrijdag
Donderdag:
1e pakketbezorging: Vrijdag
2e pakketbezorging: Maandag
Vrijdag:
1e pakketbezorging: Dinsdag
2e pakketbezorging: Woensdag
Zaterdag:
1e pakketbezorging: Dinsdag
2e pakketbezorging: Woensdag
Zondag:
1e pakketbezorging: Dinsdag
2e pakketbezorging: Woensdag
Voor de meeste van onze producten geldt: voor 12u 's middags besteld, de volgende werkdag verstuurd.
Indien een product niet onmiddellijk leverbaar is, staat dit duidelijk aangegeven onder de productafbeelding.
Vragen hierover? Neem dan contact op met onze klantendienst.
Bent u niet thuis als de bezorger bij je aanbelt of heb je de bezorger gemist?
Dan probeert Transforce of PostNL uw pakket bij directe buren af te geven.
Lukt dat niet, dan proberen we de volgende dag nog eens.
We snappen dat u uw verfklus goed wilt kunnen plannen. Daarom houden we u graag op de hoogte van de status van uw bestelling. Dat doen we via de mail:
1. Zodra uw bestelling correct is afgehandeld, ontvangt u een orderbevestiging.
2. Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, sturen we direct een verzendbevestiging.
Is de verzendbevestiging binnen? Dan kunt u precies zien wanneer hij bij u aankomt. U kunt uw zending namelijk volgen via de track & trace link in de verzendbevestiging.
De ochtend na de verzendbevestiging kunt u via deze track & trace precies zien wanneer uw pakket wordt afgeleverd.
Behalve als het een hele kleine bestelling is die we via briefpost versturen, die kunt u namelijk niet volgen.
Heeft u een bestelling gedaan en wilt u deze toch liever op een ander adres laten bezorgen?
Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst.
Wij doen daarna ons best om uw zending alsnog op het gewenste adres te bezorgen
Heeft u de verzendbevestiging al ontvangen? Dan is het afleveradres wijzigen niet meer mogelijk.
U heeft ook de mogelijkheid om uw adresgegevens te wijzigen via uw Maali-account indien u dit heeft.
Wilt u een grote bestelling plaatsen?
Geen probleem, onze verzendpartners leveren ook grote pakketten.
Andere vragen over de bezorging en bestelling van producten?
Neem gerust contact op met onze klantendienst.
Is uw pakket na een aantal dagen nog steeds niet geleverd?
Controleer drie dingen:
- In de verzendbevestiging vindt u de track & trace link van uw bestelling.
Controleer of het bezorgtijdvak is verschoven door op die link te klikken. - Controleer voor de zekerheid of u het juiste adres heeft ingevuld bij de bestelling.
- Controleer uw brievenbus. Misschien heeft u een 'niet-thuis-bericht' ontvangen en staat het pakket bij de buren. Het kan ook zijn dat de bezorger in zo’n bericht een nieuw bezorgmoment aankondigt.
Heeft u bovenstaande stappen doorlopen en nog steeds geen idee waar het pakket gebleven is?
Neem dan contact op met onze klantendienst.
Is uw bestelling niet volledig?
Neem dan gerust contact op met de klantendienst en wij sturen het ontbrekende product kosteloos na.
U mag van onze verwachten dat we uw aankopen met de grootste zorg behandelen.
Heeft het pakket onderweg toch schade opgelopen?
Neem dan gerust contact op met de klantenservice.
Onze medewerkers zullen u vragen foto’s te sturen van de producten die u hebt gekregen, om zich een goed beeld te kunnen vormen van de situatie. U kunt deze sturen naar info@maali.be